Subject: Invitasjon til natursti med trimbingo søndag 13.mai
From: Vesterlen krets <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 26 Mar 2012 14:28:52 +0200

Hei.

Speidermuseet arrangerer i samarbeid med Sørnes KFUK-KFUM og 1.Sola til 
Natursti med trimbingo for hele familien. Naturstien og trimbingoen 
følger samme løype fra Sørnes kirke til speidermuseet. Barnevogner og 
rullestoler kan også følge stien. Speidergrupper kan delta som patruljer 
eller dele seg i mindre /større grupper om de ønsker det. Det er ikke 
forhåndsbestilling til dette arrangementet, men dersom gruppen har lyst 
på omvisning på museet må det bestilles plass. Det kan gjøres per e-post 
direkte til museet [email-masked] <mailto:[email-masked]>, 
eller via kretskontoret [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

-- 
Med speiderhilsen
Heidi Tveit
Kretssekretær

Vesterlen krets av Norges speiderforbund
www.vesterlenkrets.no

Tlf: 51 58 00 99
Haugåsstubben 1B
4016 STAVANGER

Vesterlen krets logo